neděle 6. května 2007

Pár věcí o mně

Ahoj, ráda bych se vám na mém blogu představila, ať víte od koho následující články jsou. Jsem vlastně normální holka.. i když s jednou menší vadou, nejsem tak úplně holka. Jsem kluk. Aby jste tomu rozuměli, mojí velkou zálibou a chutí je se občas převléci za dívku, chovat se tak, mluvit tak, prostě se navenek tvářit jako dívka. Nikdy jsem ale netoužil po tom opravdu se jí stát. No možná v nějakých představách jaké by to asi bylo, ale doopravdy bych nikdy přeměnu pohlavní nepodstoupil. Proto mohu říci, že mi stačí má občasná možnost dívkou být, i když ne stoprocentní. Nemůžu o sobě mluvit ani jako o hezké dívce, desítky mužů v podobné roli jistě vypadá více žensky než já, ale s tím asi nic nenadělám.

Již od mala si mne lidi pletli s dívkou, tehdy mi to vadilo protože jsem si ve skutečnosti neuvědomoval kdo jsem. To až později, kdy jsem si poprvé vyzkoušel nějaké mámino oblečení, boty nebo líčidla. Když se pak od nás s otcem odstěhovala, mohl jsem jen fantazírovat o tužbách, které ve mě má dívčí postava vybuzovala. Stále více jsem tak propadal internetovým stránkám o podobných lidech jako jsem já a v patnácti jsem kromě této záliby propadl i zálibě ve svazování a bdsm obecně. Možná proto, že jsem se zrovna dostal do pubertálního věku a několik z mých přátel o této sexuální praktice kolem mne diskutovalo. Já však svoje utajované záliby nedával najevo.

O rok později jsem dosáhl svých vlastních prvních bot na podpatku a zanedlouho jsem si pořídil ihned druhý. Také nějaké oblečení jako triko, spodní prádlo nebo dívčí rifle s takovým tím módním bílým pruhem na stehnech. Otec jezdil často na dlouhé pracovní schůze, do jiných států a já býval většinu času sám doma, kdy jsem také podléhal svodům a stávala se ze mě dívka. Ale co by to bylo za dívku bez pořádného dívčího jména.. na jedné internetové stránce jsem si tedy nechal vygenerovat náhodné jméno a hned první verze se mi zalíbila, Dalia. Celým jménem Daniela "Feline" Kocurová-Malšová. Shodou okolností podobné jméno měl i hrdina jedné z povídek, kdy z něj jeho manželka za jeho nevěru udělala dívku a dokonce ho poslala sloužit dámám na nějakou rize dámskou párty.

Když už víte, jak to se mnou vlastně je, dovolte mi abych se nadále na své stránce o sobě vyjadřovala v ženském rodě, budu tak přirozeněji splývat se svým druhým já. A také se svým dívčím blogem.


Výška: necelých 6 stop
Váha: aktuálně +/- 90 liber
Míry: ...
Velikost chodidla: 7 1/2 UK
Vlasy: hnědé, delší (jde o vzhled paruky)
Oči: modro-žluté
Sexualita: ♀ - bisexuální, ♂ - heterosexuální

Se sexualitou se to u mě má asi tak, že jako ve své mužské roli bych nesnesl jakýkoli styk s mužem. Ovšem ve své dívčí roli, která je také rolí submisivní, bych se nechala mužem podřídit i k sexuálnímu styku.
Chtěla bych jen dodat, že někteří bisexuálové, homosexuálové (ať muži nebo ženy) často tuto sexualitu přirovnávají k lásce (homosexuál = ten, kdo by se dokázal zamilovat do osoby stejného pohlaví), já ji však zde uvádím při možnosti s ní mít sexuální styk. Tedy vzorec homosexuál = akceptuje sex s osobou stejného pohlaví.

Oblíbená barva: žlutá, oranžová, zelená, růžová, červená
Oblíbený filmový žánr: komedie, horor
Oblíbený film: Wimbledon, Doba Ledová 2
Oblíbený herec/čka: Tom Hanks, Catherine Zeta-Jones, Jennifer Lopez
Oblíbený hudební žánr: pop-music, punk, rock
Oblíbená skupina: Green Day, Lucie, Avril Lavigne
Oblíbený druh zvířat: šelmy
Oblíbené jídlo: kuřecí medailonky
Oblíbená příloha: těstoviny, rýže
Oblíbený drahý kov: stříbro
Oblíbené kostýmy:
  • french maid
  • mermaid
  • bride
  • princess
  • ponygirl
  • petgirl
  • catgirl
  • gothic
Oblíbené části oblečení:
  • boty
  • kabelky
  • pásky
Snesitelná výška podpatku: 5 palců
Neřesti: cigarety (5ks/den), víno (1x/týden), sex


Související články:

1 komentář:

pichtule řekl(a)...

ozvy se mi... pichtule@centrum.cz ... dík :-)