čtvrtek 27. prosince 2007

Dělení blogu

Ahoj,

Nejspíš jste si toho už všichni pravidelní návštěvníci všimli, rozdělila jsem svůj blog na osobní a youtube, tedy videa. Na osobním blogu budu, jak je zřejmé, psát o sobě, něco z deníčku, nějaké povídky, sny. Na blogu youtube i nadále přidávat videa tak jak jsem to dělala doposud.

Zdálo se mi krajně nesympatické, aby se množství hezkých a zajímavých videí z YouTube pletlo mezi mé osobní záležitosti. Proto to doufám teď bude o něco přehlednější a časem si na to snad i zvyknete, budete chválit.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Ahoj Zlatko jmenuju se Mikeala ty komentáře můžeš posílat klidně na email účet
protože je unizerzalní který použivám nejen já ale známi s jiné firmy je prima dost my i pomohl když jsem davála dokopy svůj projekt který je bohužel určen pro lidi co mají spiš bliž no jak so nazvat :Playboy stylu: Hold jedu jako vlastní produkční už 3 rokem je dost těžke najít chlapa který by mě zaujal ale su horzně potěšena i z návštěvy ze zahraniči i když se pak dovídam že sou to naši krajané hold su zvědava baba která chce hned vše vědět a je super pocit
Víš dám ti dobrou radu bav se z dotyčným jako ze známím at´ se ti otevře a ty víš na čem si hold bud´ ženou jako já